Новини

    Бородянська селищна об’єднанна територіальна громада - Онлайн - звітування : про проблемні питання і шляхи їхнього вирішення

    11 лютого під головуванням в.о. селищного голови Георгія Єрка відбулось онлайн-звітування керівників структурних підрозділів Бородянської селищної ради за результатами роботи в 2021 році.

    Відкриваючи засідання, він підкреслив:

    - Сьогодні ми вперше спробуємо в онлайн-режимі почути звіти наших підрозділів про роботу, яку ви виконуєте щоденно в нашій громаді.

    Начальник відділу по роботі з персоналом Олена Блащук у доповіді зупинилась на завданнях та функціях відділу, статистиці документообігу, організації охорони праці, трудових відносин у інших підрозділах ради, чисельних змінах у законодавстві, зокрема, щодо ведення трудових книжок, е-лікарняних, декларуванні доходів, та висловила побажання щодо участі у відповідних спеціалізованих семінарах і тренінгах із цих питань.

    Начальник відділу з питань праці та соціального захисту Наталія Шапаренко у звітуванні зазначила, що на 1 січня 2022 року на обліку перебуває 25 786 осіб, з них 12 306 чоловіків, 13 480 жінок, 4 580 дітей до 18 років, старше 55 років – 6 680 осіб. Кількість громадян пільгових категорій складає біля 9 150 осіб, а це 35,5 % від загальної кількості жителів Бородянської тергромади. Відділ було створено у квітні 2021 року в зв’язку з передачею повноважень управлінь соціального захисту від райдержадміністрації до місцевих громад. Завдяки впровадженню програмного комплексу «Соціальна громада» у всіх старостинських округах та смт Бородянка ці послуги тепер максимально наближено до людей. У старостатах надається 25 адміністративних послуг, в електронному вигляді опрацьовуються всі звернення громадян щодо оформлення допомог, пільг, субсидій. Протягом 2021 року працівниками відділу надано 2 100 консультацій в телефонному режимі та на особистому прийомі, розглянуто 24 звернення на опікунській раді, через «Соціальну громаду» прийнято 113 пакетів документів. За цей час не отримано жодної скарги на роботу підрозділу.

    У своєму виступі начальник відділу містобудування та архітектури Юрій Міщенко зупинився на переліку видів виконаних робіт та послуг громадянам, повідомив, що основними завданнями його відділу є, зокрема, покращення роботи з інвесторами, якими є бюджетонаповнювачами громади, і покращення естетичного та культурного вигляду центральної садиби та всіх населених пунктів. За 2021 рік відділом видано 29 будівельних паспортів, 68 видів містобудівної документації, 7 містобудівних умов та обмежень, зареєстровано 8 адрес, проведено 8 громадських слухань та обговорень детальних планів забудов, також було створено містобудівну раду. На запитання Георгія Єрка «Чи задовольняють послуги відділу громадян?» Юрій Міщенко надав стверджувальну відповідь.

    Начальник відділу з питань ЖКГ, транспорту та благоустрою Людмила Хоменко доповіла на звітуванні щодо розроблених та поданих на затвердження сесією Бородянської селищної ради ряду соціально важливих Програм, таких як Програма благоустрою, Програма енергоефективності та енергозбереження, Програма забезпечення населення Бородянської селищної громади якісною питною водою, Програма по утриманню та ремонту дорожнього покриття вулиць, Програма поводження з твердими побутовими відходами та забезпечення приватного сектору населених пунктів контейнерами для збору сміття. Протягом 2021 року по цих програмах за рахунок коштів місцевого та обласного бюджетів виконано заходи на суму 5 млн. 146 тис. 650 грн. Відділом також було розроблено регуляторні акти – це Правила благоустрою і Правила утримання домашніх тварин, розглянуто й надано відповіді на 263 листи та звернення, що стосуються компетенції підрозділу. Натепер розроблено проєкт Положення про надання ритуальних послуг, проєкт Порядку утримання кладовищ та інших місць поховань на території Бородянської ОТГ, Положення про тимчасову комісію по обстеженню стану зовнішніх та внутрішньобудинкових мереж у багатоквартирних будинках, які відключено від централізованого опалення. У перспективі заплановано розробити Програму розміщення реклами на території громади, ряд актів, що сприятимуть розвитку житлово-комунального господарства громади, зокрема, Схему санітарної очистки населених пунктів, Схему дорожнього руху по населених пунктах та провести інвентаризацію і паспортизацію об’єктів благоустрою - все це потребує виділення значних коштів. На завершення виступу Людмила Хоменко виокремила існуючу проблему комунікації з ДТЕК Київські регіональні електромережі, на що Георгій Єрко доручив надіслати повторно листи щодо цього, в тому числі, керівництву Київської облдержадміністрації та народним депутатам.

    Звітуючи про роботу сектору місцевого розвитку, його завідувачка Анна Шарикова поінформувала, що протягом 2021 року Бородянською селищною радою підписано 4 меморандуми про співпрацю: з Таврійським університетом, ТОВ «Інвест менеджмент компані», ТОВ «Дексперт» та Національною науково-технологічною асоціацією України. Було подано 2 проєкти до програми Державний фонд регіонального розвитку, по 2 проєкти - до Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області та до Програми розвитку автомобільних доріг, а також до Програми з відновлення України. Окремо Анною Шариковою було зосереджено увагу на роботі у сфері аналізу соціально-економічної ситуації та регуляторної політики в громаді, на змінах у Стратегії розвитку Бородянської територіальної громади на 2022-2025 роки у відповідності до обласної та загальнодержавної стратегій. Фахівці сектору в 2021 році підвищили свою кваліфікацію в рамках короткострокового семінару щодо реалізації державної регуляторної політики та на курсах підвищення кваліфікації осіб органів місцевого самоврядування в Київському національному університеті імені Т.Шевченка, у ряді онлайн-вебінарів та навчань.

    Начальник земельного відділу Анна Зеленко доповіла, що за звітний період відбулось 21 засідання комісії з питань земельних відносин, агропромислового комплексу, природокористування, екології, планування, на яких розглянуто 2 522 питання. В роботі відділу виникають труднощі за причини відсутності в населених пунктах містобудівної документації, розробку якої та приведення у відповідність до чинного законодавства натепер розпочато в Бородянській громаді. Інших складним питанням є передача земель з державної в комунальну власність відповідно змін у законодавстві (від Київської ОДА та Бучанської РДА).

    Георгій Єрко прокоментував її виступ запитанням:

    - Чи розпочато роботу щодо інвентаризації земельних ділянок, що розташовані на території Бородянської ОТГ і саме в селищі Бородянка, ті земельні ділянки, які займають підприємства? Потрібно вивчити це питання, я Вам даю доручення, у кого землі в оренді, у кого у власності та хто займає земельні ділянки і вони ще в них не оформлені.

    На завершення онлайн-звітування в.о. селищного голови Георгій Єрко подякував усім за роботу та доповіді.

    273591653_457318895871951_6823341490872863088_n
    273624075_457319179205256_1613345209494894178_n
    273775833_457318892538618_5001601247449771291_n
    273825107_457319175871923_1472522549362978361_n
    273930189_457319095871931_3649067053081717599_n
    273967054_457318979205276_2709093615747792000_n
    274078774_457319225871918_8694847314171241246_n

    Бучанська районна Рада

    Юридична адреса: 08292, м. Буча, вул. Енергетиків, 12

    Фактична адреса: 03115, м. Київ, пр-т. Берестейський, 126

     bucharayon.rada@gmail.com

    097-120-36-39

     

    Розклад роботи

    Понеділок – п’ятниця: з 8.30 до 17.00

    Обідня перерва: 13.00 - 13.30

    Вихідні дні: субота, неділя


    © 2024 Бучанська Районна Рада